Jumaat, Februari 11

0123456789 Nombor sape nie????

Assalamualakum semua...

so aku teringin sangat dari dulu.. nak tahu nombor 0123456789 ....siapa pemiliknya...ada yang katakan kat aku...."itu tauke besar Maxis punye...."...
tauke maxis
dikatakan pemilik no. 0123456789



yang sorang lagi kata...."itu nombor penyanyi nombor satu negara kita lah..."....kata dia sebab siti tu kan duta besar hotlink zaman dulu kala...
siti nurhaliza
betul ke ini pemilik no. 0123456789???


so aku tak puas hati.... dengan sengal tanpa memikirkan apa2 aku terus mendial no. tersebut...

tiba2 termati sendiri talian tersebut.... dalam itu aku pon, "apsal tepon nie, rosak ke???...isk tak puas hati tol la..."

tiba2 aku dapat mesej dari CELCOM!!!!, ini mesejnya..."You have insufficient Airtime balance....."

"ceh. x de kredit rupanya...."

P/S:aku teringin sangat tahu nie no. sapa... jadi sesiapa yg tahu harap boleh dimaklumkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociofluid